måndag 10 augusti 2009

Farväl


Farväl säger jag idag gladeligen till alla schalar, mössor och peruker! Nu har jag skolat in mig i att gå som jag är! Och måste säga att det är det allra bästa! Att slippa dra något på huvudet! Jag hatar ju huvudbonader!
Idag har jag varit hos frisören och tänk, hon klippte mig o fixade i en hel timme! Det kunde man inte tro att det skulle gå med så lite hår! Ha ha och jag trodde heller inte att det skulle ge något resultat! Men jo, nu känns det faktiskt som om det är något jag själv valt, att ha kort hår menar jag!

9 kommentarer:

Sofia sa...

Jättesnyggt! Bara att gratulera till fin frilla - håller själv på att bli tokig för att håret är för långt och frisören på semester... Kram!

Malin sa...

Superfint och så roligt att du blev nöjd! Kramar :)

Anonym sa...

SNYGGT...Åhhh vad skönt att det bara blev en frilla du sa farväl till ! Blev hugg i min mage !
Antingen skulle du sluta blogga eller att du fått dåliga besked FY dig att skrämmas så !
Skönt att det bara var sjalen som flög sin kos :))
Kram din stygga snygging:))

Kamilla sa...

Sofia:
Tackar,,
o då är du ändå korthårig,, "fniss"
kram

Malin:
Tack så mycket! Ja jag får vara nöjd utefter situationen! Men visst, det är helt ok! Och det växer ju hela tiden,,
kram

JennyRingblomman:
Oj,, sorry! det fanns faktiskt ingen baktanke bakom rubriken,, inte en tanke på att det skulle förvilla någon!
Nä,, sluta blogga tänker jag inte göra, även om det inte blir lika frekvent som tidigare! När man jobbar hela dagarna så räcker inte tiden till!
kram

Skogseva sa...

Snyggt och klädsamt!

Kram
Eva

A-K sa...

Vad fint! Gå ut med huvudet högt och visa "Fina du" utan sjal!
Kram på dig!

Johanna sa...

Åååh vad fint!! Och visst känns det härligt när dom fixar och pysslar om en så länge?? Njutning på hög nivå! =)

miwa sa...

Hej, Hittade hit till din blogg, grattis till att du är frisk.

Jag har också haft cancer, Hodgkins. Fick besked i Maj att jag var cancerfri, en hemskt skön känsla.

Vad ha du fått för biverkningar av behandlingen ?

Sofie Nyblad sa...

Gud så skönt. Längtar nå grymt efter att få sitta ett par timmar hos frisören, klippa och färga håret :)

När jag opererade in porten i våras fick jag en liten utskällning av sköterskan för att jag hade nagellack på mig. Men när jag gjorde den stora operationen i magen så var det ingen som sa nåt, kanske beror på vem man får :P

Dom borde väl ha teknik nog för att se mitt tillstånd utan att behöva kolla naglarna tycker jag :)

Fast frågan är väl hur pass dåliga mina naglar kommer bli den dag jag tar bort akrylnaglarna i så fall :/