måndag 14 februari 2011

Alltså,,,det här med biverkningar.

Solen gick ner ett tag för mig och det har inte funnits varken tid eller kraft att göra något särskilt.
Med lite hjälp tror jag ändå att jag börjar se ljuset igen! Men än har jag en liten bit kvar, hoppas jag!
Och så är det ju så, när man får hjälp till en sak så blir det biverkningar i andra änden.
Jag är sååå sömnig och vissa stunder på dagen är jag så himla trött! Och jag sover mycket och länge de dagar jag har möjlighet. Och visst, även till nattsömnen har jag ju då viss hjälp som också ger biverkningar av ett eller annat slag.

En dröm och önskan är just nu att hela kroppen skulle fungera felfritt och utan mediciner. Gud va skönt det skulle vara.

Jag har jobbat ganska mycket, nästan heltid. Jobbet får mig att må bra, jag älskar mitt jobb!
När jag inte jobbar pysslar jag i hemmet och det där badrummet som jag tidigare rapporterat om börjar bli klart. Och det är så jääääävla fint!

Och idag är det alla hjärtans dag och jag älskar min man mest av allt i hela världen !
Kan också konstatera att det är fem år sedan som vi första gången la ögonen på varandra och kärleken började spira!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Milla.
Trevlig Valentin dag till er båda turturduvor!
Hälsar Mike

Anonym sa...

Vad roligt att hör av dig, så länge sedan! Hoppas allt är ok. Kram Malin