söndag 11 december 2011

Min tid nu,,,

Kanske är det så, att trägen vinner. Att om man väntar på nåt gott väntar man inte för länge.
Kanske är det så att det är min tid nu, min tur!
Jag ska iallafall anta en stor utmaning, ja för mig är det så! Jag älskar mitt jobb och var gång jag går det så vet jag att jag är bra på det jag gör! Faktiskt så kan jag stå för vad jag säger.

Nu får jag möjligheten att lära mig något nytt, något mer, och jag är skitnervös. Men vet att jag klarar det. Och förhoppningsvis så kan jag om några veckor fortfarande gå till jobbet med samma känsla, att jag är bra på det jag gör.
För nu kommer det en semester här, och sen så ska jag läras upp och få in en massa nytt i huvudet. Förmodligen nya sifferkombinationer som snart sitter som en smäck i minnet.
Ja jag råkar nämligen ha fruktansvärt bra sifferminne och kan idag samtliga artikelnummer i Skånemejeriers sortiment i huvudet,,,,,, sjukt eller hur!
Det är så illa att när man går i affären och ska handla så tänker man i artikelnummer,, ja just det och så ska jag ha en 50181:a och så måste vi ju ha en 52473:a också,,,my god nu blir det fler och nya siffror.
Men det ska bli så riktigt kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

ok test vad är 520815