onsdag 10 oktober 2012

Bilder från helgen

Packa eller inte packa, kamera eller inte kamera! Ja, det kan vara stora frågor innan man ska resa!
Och det är ju inte förrän man är framme som man får svaren!
Så är det! Och jag personligen är alltid så jävla rädd att sakna något, eller att ångra att jag inte tagit med något! Ja så kan det bli. Men i det här fallet så spelade det ju egentligen ingen roll om jag tog med för mycket, så därför reste jag med en jättepackning!

Det första tecknet på det var att jag behövde tre lådor i säkerhetskontrollen!

 Men när jag väl tagit mig igenom den, så var det frukost som gällde! Då, vid sju, ja då hade vi ju redan varit vakna flera timmar!

 Sen var det äntligen dags för avfärd, och här har vi ju uppenbarligen kommit ovanför molnen, även om min mobiltelefon tyckte något annat!

 Efter att vi fått tag i hyrbilen, och lyckats med att köra fel både en och två gånger så kom vi då äntligen fram. Och man behöver ju inte titta mer än en gång för att se att vi hamnat på en fantastiskt vacker plats. Vädergudarna var visst också med oss!

När vi minglat en stund och presenter var överlämnade så blev det dags för lunch!
Här har vi Maggan, Mona och Thomas som hälsar oss välkomna!

 Finaste Maggan o Mona!


 Och så Sandra som underhöll och höll igång oss ett tag!

 Maten, kyckling och Ceasarsallad. Det var himla gott!

Särskilt gott var det eftersom jag satt sidan om Mona :-)

 Efter lunch var det dags för samling, och Lizette som berättade oss om olika kroppsformer och tipsade oss om hur man kunde klä sig för att till exempel inte se ut som ett äpple!

 Sen fick vi äntligen checka in på rummen! Och där väntade en liten goodiebag!

 Efter en liten kort paus i rummet var det dags för några föreläsningar!
Och en av dem var fina Christina Stielli!
Har redan pratat med henne och försöker boka in en föreläsning för vår förening!
Hon satte med andra ord spår hos mig :-)

Efter en timme på rummet så var det dags för mingel i stenhuset!

 Här hade jag mitt rum, med utsikt över vattnet!

 Som sagt, kvällmingel i stenhuset!

 Och så middag (och massor med suddiga bilder)
SKÅL




 Efter maten var det dags för underhållning, med Sara Varga,,,,


 och Velvet!
Sen dansade vi till långt in på natten o hade hur kul som helst!
Söndagen började med god frukost och vackert väder!
Och eftersom den "riktiga" kameran inte hade fått vara med alls, så tog jag med den ut i det vackra vädret och tog några bilder på omgivningarna!





 Så här såg fikorna ut, ett par gånger om dagen, mums!

 Och efter ytterligare en föreläsning samt lite slapptid i en soffa var det dags att åka hem!
Vid det laget hade jag haft migrän hela eftermiddagen och kände mig allt annat än pigg!

Helgen var helt fantastisk och jag skulle inte tveka en sekund att göra om det.
Men förmodligen skulle jag göra min packning lite lättare nästa gång!
Och kameran, ja kanske man skulle använt den lite mer! Man e ju dum i huvudet!





Inga kommentarer: