tisdag 10 november 2009

Visst ja, håret!



Glömde ju faktiskt att visa mitt nya hår, ha ha.
Var faktiskt hos frisören förra veckan, och det var andra gången.
Denna gången fick hon snällt göra slingor, och det måste jag medge,
att lite mindre "hjälm" blev det ju.
Alla säger verkligen att det är snyggt, att jag klär i det och till och med att jag
ser mycket yngre ut idet!!

Då kan man ju genast undra,,,,, hur tyckte ni egentligen att jag såg ut tidigare,, ha ha!?

Ok, jag kan hålla med, jag tycker också att alla i den här situationen verkligen är fina i sitt
hår, och jag tycker verkligen att de klär mycket bra i den nya frisyren,
Så jag tror på vad ni säger. Absolut, ja jag menar, vad ska man säga!

Min personliga önskan är naturligtvis, självklart, lite mer hår tack. Även om ni tycker jag blir ful sen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det tar sej....

Skogseva sa...

Klädsamt. Dina vackra ögon framträder bättre när du har en kort frisyr.
Kram
Eva

Sofie sa...

Precis så känner jag också.

Får höra ofta att jag passar så bra i kort hår med mera. Men det handlar ju faktiskt om att jag ska trivas i det själv, inte vad andra tycker och säger =/

Jag kommer nog ha kort hår sen också, men inte såhär kort!

MonasUniversum sa...

Nämen nä, det är så här du ska se ut. Mycket snyggt!

Ebba G sa...

Du är ursnygg!