tisdag 24 november 2009

Kan man gå en kurs?

5 kommentarer:

Skogseva sa...

Anmäler mig till den i så fall..

Kram
Eva

Kamilla sa...

Tack Skogseva, är det fler som är intresserade så ska jag försöka hitta en anordnare:-)

Anonym sa...

Hej Camilla
Kul att hitta dej efter alla år. Bosse hjälpte mej....Lila din färg fortfarande jag har bytat färg flera gånger under årens lopp. Tråkigt med att du drabbats av cancer men du verkar ha återhämtat dej o det gläder mej....Ha det gott
Hälsningar Eva....Bosses syrra..

Anonym sa...

Men vad säger ni???
Inte gilla JULEN ???
Kan jag smitta er på nåt sätt ?
Kram Jenny

Annelie sa...

Hej tjejen.. för det första vill jag säga att du har en mycké intressant och givande blogg å för det andra vill ja berätta att jag hittade den via Eva-Marie´s FB-sida.
För det tredje,,, kanonroligt du hade gjort om din man och ditt sätt att träffas, förlovningen, vigseln osv.
Skojjigt att läsa om er,, även fast jag inte känner er.

Lycka till med allt i fortsättningen.. // Hälsningar Annelie