torsdag 21 januari 2010

Varför är det så?

Hmm kom att tänka på en sak idag. Jag satt i tvättstugan och rakade benen.
Ja det låter kanske märkligt, varför jag satt just där. Men där har vi dusch bl a.
Då kommer sonen och säger att han ska duscha!
Och jag är då liksom på väg att flytta på mig!!!!

Men jag hejdade mig, varför skulle jag flytta på mig. Han får väl vänta tills jag är klar!
Eller hur!?

Alltid är det så, åtminstone här. Att det jag gör och där jag gör det är mindre viktigt än vad någon annan
behöver göra precis där, där jag är.

Står jag i badrummet och torkar håret, nog fan är det nån som ska in o bajsa, just då liksom!
Och då tycker dom ju att det jag gör kan jag ju ändå göra någon annanstans!!

1 kommentar:

Skogseva sa...

Om min käre make lagar mat får jag inte ens vattna blommorna i köksfönsterna...