torsdag 9 augusti 2012

Fullbokad sensommar och höst också för den delen!


Ja då är den snart här!
Dagen då vi ska fira min älskade makes högtidsdag!
Ca 30 gäster är inbjudna, så det lär bli fullt hus här!

Jag städar, putsar fönster och tvättar.
Och plockar undan och plockar undan, men av nån märklig anledning så får jag liksom hela tiden börja om från början när jag är klar.
Det fan i mig som att skotta i full snöstorm, eller som att spotta i motvind!

Men dagen då vi ska fira, är ju inte den rätta födelsedagen, för den infaller mitt i veckan så då blir det någon annan aktivitet

Sen åker vi på semester, sol, bad och värme väntar oss! Och sen kommer vi hem lagom till min födelsedag. 
Veckan efter ska jag ha reunion för min gamla högstadieklass. Det är 32 år sedan vi gick ut och vi har inte haft en klassträff sen dess.
Nu har vi lyckats samla ihop nästan alla och många kommer hem till mig, då i september.

I september har vi fem årig bröllopsdag, den hade vi tänkt fira med fest här hemma och så skulle vi förnya våra löften. En romantisk historia alltså! Men, vi blev bjudna på ett annat bröllop! Så dagen kommer ju att gå i kärlekens tecken i alla fall!

I oktober, ja då åker jag ju till Stockholm och Mona o Maggans bloggträff, Wohooooo!
Och en vecka senare ska jag med Leva Livet på Ladies Night!

I November ska jag och min älskade make gå på Wallmans på Amiralen, en helkväll med femrätters, underhållning och dans. (okej då, med mina ben så får det väl bli stapplande då) annars får jag dricka ordentligt med vin. Men då mår jag så dåligt dan efter så vi får väl se hur det blir med den saken.

Sen är det december, och jul,,,,,,nä nu tror jag att jag slutar. För se julen, den gillar jag inte!

Då längtar jag snarare till januari, en trevlig liten månad då det väntar en liten överraskning för min älskade make.

Sen är det snart sommar igen,,, det var väl för väl då!

Som ni ser så har jag ganska späckad höst framför mig!

Inga kommentarer: