torsdag 16 augusti 2012

Sitt still!



Tiden går fort, och plötsligt så har man bara tassat runt bland alla bloggar man läser och inte ägnat en tanke åt sin egen blogg!
Men här har det varit fullt upp ändå kan jag säga! Älskade maken har fyllt år och vi hade en riktig baluns i lördags. Så riktig att jag låg pall hela söndagen!
Så är det när man inte tål alkohol!
Då tog jag det ändå så lugnt och fint och minglade mest runt med mitt vinglas i handen!

Veckan har sedan bestått av ett par dagars arbete, ett par dagars ledighet och i morgon avslutas arbetsveckan som sig bör på jobbet!

Vad har jag då sysslat med de här lediga dagarna då,, jaa, inte mycket, inte mycket alls. På nåt sätt så känns det som att vi mest gått och väntat! Väntat på lördagen! Och så har vi provat makens nya objektiv till kameran som han fick i födelsedagspresent!
Fotograferat än det ena och än det andra, på nära håll!
Letat efter småkryp som man möjligen kan be att sitta still, bara en liten stund så man hinner knäppa några bilder!
Plommonen ovan var nog de som var mest stilla :-)

Nu bär det av till restaurang för att än en gång fira makens födelsedag!
Och nej, det blir inte mycket alkohol, det är ju jobb imorgon!

Och sen på lördag, ja då blir det till att stiga upp tidigt, väldigt tidigt!




Inga kommentarer: