fredag 17 augusti 2012

Fullständigt oigenomtänkt

Alltså, herregud vilken dag!
Förstår inte varför man sparar allt till sista minuten!
Var ju ledig två dagar, och gjorde inte ett smack.
Nu har jag sprungit runt här som en skållad iller o plockat o packat o så,,,,
bra där!
Har inte ägnat packningen så mycket som en sekunds tanke, hmm inte likt mig, inte alls!

Efter en helvetisk dag på jobbet, där det varken hanns med lunch eller eftermiddagskaffe så var jag ganska mör redan när maken hämtade mig!
Full fart för att lämna hundarna, på andra sidan Skåne, typ!

Måste till apoteket, kastade oss in på Jägersro Center, typ 19.45,,, puh,,,,
Hem, ljuva hem!
Städa hjälpligt,, sån där fuskstädning!
Snyggt på ytan,,,,
Och så packa, tänka, packa upp, tänka till,,,
Försöka tänka, på, vad vill jag ha på mig där,,
det kommer att vara varmt,
har jag glömt nåt?

Nä nu får det fan vara bra, det kommer att bli precis som vanligt, att man har helt fel grejor med sig och önskar att man kunde hem och byta!
Helt enkelt så är det!
Om fem timmar åker vi,,

Lönt att sova?
Knappast, då sonen är ute på festivalen,,, med bannor om att för helvete se till att komma hem innan vi åker!

Gonatt, imorgon ses vi från en annan del av världen!

Inga kommentarer: