torsdag 1 oktober 2009

Inget anmärkningsvärt,,,,

,,,,men ändå!

Jag är med i en veckotidning, ha ha!

Synd bara att det är cancern som är orsaken. Det kunde ju varit
för att man gjort något bra och fantastiskt, utmärkt sig på nåt kul sätt!

Nåväl, visste inte när det skulle dyka upp i tidningen.

Och av en händelse igår, helt ovetandes, så bar min man hem
ovan nämnda tidning till mig! Glömde jag nämna den så är det Hemmets Journal.


Nu behöver jag inte längre fundera på när det kommer i tidningen!

Fakta för denna dagen kan vara:

att jag tände den sista cigen jag hade hemma i fel ände :-o

att jag har två sjukt keliga hundar sen innan, nu har jag en lånehund
här som om möjligt är värre! Han skäller oxå mer än de andra:-(

att när man är ute o går med tre hundar, i tre koppel naturligtvis, så är
kopplen väldigt snygg ihopflätade när man kommer in!

jag har målat den väggen där tv:n är, lite jobbigt men nu är det klart!

att jag igår målade slut på färgen, skrev slut på fotopapperna och tvättade slut på både tvättmedel och sköljmedel. Vilket måste innebära att här har varit nån form av aktivitet iallafall!

att jag nu ska ta två treo för huvudet och sen köra o köpa cig, för att sen återvända till arbetet!

2 kommentarer:

Skogseva sa...

Kändiskamilla!

Den där upplevelsen du hade i garaget känner jag igen. Konstiga saker med garage drabbar mig hela tiden - jag vet inte hur många gånger jag har blivit halvt hysterisk för att jag inte hittat min bil. En gång visade det sig att jag parkerat i ett källarplan jag inte ens visste fanns. Snopet när någon vänlig person fråga om man letat efter bilen längst ner i garaget. "Kan man komma längre ner?" "Ja, det finns en källare också!" Där stod den - bilen!

Malin sa...

Fast du har ju gjort något fantastiskt - tagit dig igenom en helvetesresa med cancer! Det är värt att belysa. Kram :)