söndag 6 december 2009

När man inte har nåt annat att göra!


Uppdatering: Jag förstår att många undrar över vad det är jag sysslar med, egentligen!
Men det är så, att i början av 2008 började vi fixa i vårt sovrum.
Sedan dess har det stått typ spacklat och klart för målning.
I går tog jag äntligen fram den kraften som behövdes för att måla taket.
Jag fortsatte ner längs väggarna, av en enda anledning, för att det inte ska ta
ytterligare ett år innan det nu blir klart, ha ha. Den risken finns ändå kan jag meddela.
Återkommer i ämnet!

5 kommentarer:

Skogseva sa...

Då målar man vitt på väggarna? Eller?

Kamilla sa...

Ja, så! Du vet, vårt sovrum har stått spacklat och klart nu i över ett år! Och igår så tog jag äntligen färghinken från garaget och målade helt sonika taket. Fortsatte liksom ner längs väggarna, mest för att det inte ska ta ytterligare ett år innan det blir klart, ha ha

Annelie sa...

Hahahaha,, du är rolig du.
Vad det en släng till din man att "nu jäklar kan DU göra klart jobbet"..?? *hihi*

Ha en bra vecka.. // Kram Annelie

Evas Bloppis sa...

Smart sätt att få något gjort Haha
Håller på dig kamilla

Kram Ewa

Ebba G sa...

Snyggt. Det där kommer att bli nästa modetrend efter fondväggarna!