fredag 4 september 2009

HJÄLP

Nu blir jag snart knas!
Började klydda med bloggdesignen igen, men det undgår väl ingen!

Vad jag var ute efter var en sida där man kan ha text, bilder och
annan information i tre spalter!

MEN JAG HITTAR INGEN MALL FÖR DET!

Och när jag väl ger upp så vet jag inte vilken mall jag hade från början!
Hittar inte mina färger, hittar överhuvudtaget ingenting!!
Blääää fan va sur jag är nu då!

Någon som vet nåt som inte jag vet!?
Någon som har nåt bra tips att ge?

Har även problem med bilder här på bloggen, alltså att lägga in bilder är
ett himla meck, både i inläggen och på fram sidan!

Så, just nu lägger jag detta åt sidan och hoppas att någon av er
kan hjälpa mig helt enkelt!

3 kommentarer:

Skogseva sa...

Att lägga in en bild på framsidan är inte särskilt lätt har jag upptäckt. Åtminstone inte om man inte vill att den ska bli jättestor. Man måste hålla på och pilla med den och beskära och ha sig, knepigt värre. Det kanske finns något enkelt sätt, men jag kan inte... Jag har kommit på att bilderna i inläggen måste krympas innan man lägger in dem, då går det mycket lättare och snabbare. Jag trodde länge att det inte gick att flytta bilderna utan att det var nödvändigt att lägga in dem i rätt ordning, men så är det ju inte. Jag antar att du vet båda de här sakerna - om inte berättar jag gärna vad jag vet. (Vilket inte är så mycket!)
Kram
Eva

Anonym sa...

GRATTIS I efterskott!
Har du haft en trevlig dag?
Tänk så tiden går fort !

Tror det är denna mall:
Minima
Designer: Douglas Bowman www.stopdesign.com

Jag fick hjälp.
När det gäller bilder du till Layouten och öppnar precis som du gjort i sidan med ja,till skåne mejerier.bla,
Kram Jenny

Kram Jenny

Sabine sa...

Hej Kamilla! Kikar in på din blogg efter att jag varit inne på Fridas.
Såg att du behöver hjälp med bilder mm...på din blogg.
Pröva :www.designadinblogg.se
Jag använder den till allt jag gör på min blogg.
Hälsningar Sabine