onsdag 9 juni 2010

I öknen

finns det en strand och på den stranden finns en kamel !
Det här måste vara livet!

Jag slutade plötsligt att mobil-blogga då jag fick ett sött litet sms som talade om att
jag närmade mig min kostnads limit, vet inte riktigt vad jag gjort men nu är det slut!
Limiten, ja den är for me to know and for you to find out! Kan bara säga skrämmande!

Här är 50 grader i solen och 38 i skuggan. Vattnet är turkost och klart, som en dröm.
Maten, tja, jag vet att jag blir mobbad, men tro mig så glad jag blev när jag häromdagen fick
syn på en Mc Donalds, wow, fy fan va gott!

Så, kanske ett inlägg till innan vi åker hem, ha det gott i sommarsverige,,,, fy fan vad jag är hemsk ha ha!

1 kommentar:

lena sa...

Skönt att höra att ni har det bra, varmt och skönt om inget annat. Själv sitter jag med sessan och lotta i soffan, under värmefilten...Ni kan ju alltid ta värmen med er hem..
Kan undra om vi får någon sommar...
Då är du snart hemma hos dina små vovvar.. ha det gott och njut för mig med...bamsekram