söndag 8 april 2012

Dags igen!

Tror knappt det är sant, men jag är förkyld, igen!!
Det var väl i mitten av februari som den slog ner sist, förkylningen! Och då trodde jag att det skulle dröja sådär, typ, sex år till nästa gång!
Men nähä nä, det var visst redan dags! Helvetes snorbaciller!

Nu ska jag snart ta mitt bultande huvud och krypa ner under täcket och hoppas att jag vaknar med lite mindre förkylning imorgon! En halv dags jobb väntar och sen ett mindre kalas här hemma på eftermiddagen! Så man kan ju säga att den hör förkylningen kunde valt ett bättre tillfälle att slå ner.
Även om jag har lite svårt för att hitta ett, tillfälle alltså!

För övrigt noterar jag att jag måste göra något åt min bloggdesign! Måste! Det ser lite halvfärdigt ut och något är inte riktigt uppdaterat! Får ta tag i det en dag,,

1 kommentar:

Göran Nyström sa...

Med lite sömn blir du nog bättre, du e starkare än så