tisdag 29 maj 2012

Bloggen klär om, och blir,,,


Ja så är det. Det är dags! Dags att förnya, dags att förbättra!
Men det kan ta ett litet tag innan resultatet syns! Det som märks direkt är att det faktisk är en ny adress hit!
Kanske är det vårkänslor, eller lyckokänslor, eller så är det jag som trots allt återvänder till livet ändå!

Så välkomna till min nya blogg, som kanske inte ser ny ut just nu, men som kommer göra det i sinom tid!
Och så hoppas jag naturligtvis att ni har har lite tålamod med mig och att ni inte drar er för att läsa trots röran som emellanåt kan uppstå!

Mina planer är att blogga mer frekvent, fler bilder,,,ja fler bilder ska det definitivt bli! Inlägg om riliga händelser. Korta inlägg och långa. Men det är klart, att ibland så kommer det inlägg med minnen från sjukdom och elände. Men de minnena är en del av mig och  ni får gärna vara med och dela dem!

Välkomna till min snart nya blogg, eller kanske kan jag snart kalla den hemsida!

Over and out!


2 kommentarer:

Anonym sa...

fina blommor du hittat

Göran

Fru Sederblad sa...

Häftigt! Har du fått rätt på det och blir det Blogger nu då?