fredag 11 januari 2013

25 år


För exakt 25 år sedan såg jag ut så här!
Ung och oförstörd! Väntandes mitt allra första barn, en liten människounge!
Tänk, jag är yngre på bilden än vad han som låg i magen är idag!
Helt ofattbart,,,,,då hade jag ingen aning om vem som fanns där inne! Men det fick jag reda på mindre än 24 timmar senare!
Den 12 januari, kl 15.26 föddes en liten pojke som vägde 3570 gram och var 52 cm lång.
Hans namn blev Robin och han är min första son!





Efter en fantastisk graviditet och en förlossning som tog under timmen, började vårt liv tillsammans!

Jag skulle kunna skriva så mycket här, men känner hur tårarna trycker bakom ögonlocken.
så det viktigaste av allt,
Jag älskar dig Robin






2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är lika söt nu som då

Helena sa...

Så fint skrivet och jag vet precis hur det är eftersom jag fick min första några timmar innan. Kram till både dig och Robin <3