måndag 6 februari 2012

Om att ha storstädning,,,

Denna veckan har jag storstädning! Ja inte vilken storstädning som helst, och det är inte snabeldraken och trasorna som är i farten. Nä det är kroppen jag pratar om. Jag är av den uppfattningen, eller kanske ska jag säga att min kropp fungerar så, att den liksom inte har någon automatisk städning. Ingen centraldammsugare här inte. Inget automatiskt utblås heller,,,,
Nä, men det behöver vi ju inte gå närmare in på då!
Jag inhandlade i helgen ett fastepaket för fem dagar. Och idag är första dagen!

Nej,, jag är inte direkt hungrig, men fruktansvärt sugen. Och det jag saknar mest är brödet! Frukostbullen! Kakan till eftermiddagskaffet,,,, åhhhhhh nu vattnas det i munnen! När alla mina kollegor gick till frukost idag, ja då tog jag ett glas äpplejuice. När de gick till lunch,, ja då tog jag en mugg grönsaksbuljong! Och jag längtar redan nu efter fredagkväll,,,,,,, ha haa

Men det här ska fylla flera funktioner, den första är faktiskt att rensa upp i kroppen bland allt som man proppar i sig,,,,, som aldrig kommer ut!
Det andra som egentligen är en bieffekt är att man kanske tappar några kilon,,,, det gör ju inget!
Det tredje,,är ju det att bryta ett mönster,, vet inte riktigt vilket mönster jag bryter, men nåt är det säkert!

Nåväl,,det blir nog bra det här!


Inga kommentarer: