måndag 20 augusti 2012

När nätet är segt,,,,,,,


Jag hoppas att alla som är här inne och läser har förstått att jag bloggar på "resebloggen" för tillfället!
Har suttit på ett skitdåligt nät och försökt lägga upp bilder, men har fått avbryta varje gång för det tar alldeles för lång tid.
Ikväll sitter vi på en sportbar med gratis WiFi, grabbarna tittar på fotboll och jag fick då en helt naturlig anledning att att prova ett tips från Fru Sederblad, som är riktigt duktig på det här med bilder, och ta mig tusan, jag fick det till att fungera!
Bilden lyckades jag spara om så den blev "mindre" och det gick snabbt som attan att ladda upp den!
Nu kan jag nog lättare dela med mig av mina resebilder!
Tack Angela :-)

1 kommentar:

Fru Sederblad sa...

Ja, men varsågod! Och så i 72 pixlar/tum (inte 300 eller något annat galet) ;-).

Lycka till med resten av bilderna!