lördag 1 september 2012

Att ha kommit hem!


Att komma hem, så obeskrivbart skönt!
Trots att vi haft det ofantligt bra på alla sätt så är det underbart att vara hemma, bland sina saker igen!
Bara att duscha i sin egen dusch var ju hur bra som helst, alltså, hur bra som helst!
Allt är uppackat, och tvätten är igångkörd, ja det tar väl morgondagen också sen är det som vanligt igen!

Ska sova tills jag vaknar av mig själv, ska sova länge i min egen, sköna säng!
Sen får jag se till att göra söndagen så lång som det bara går!
Tvätta lite mera!
Läsa bloggar som jag missat, och jag menar massor av bloggar som jag missat i två hela veckor.
Så jag lär ha massor att ta igen,,, vilka jag börja med,,, ja, det blir nog Mona först, sen blir det Fru Sederblad, sen tar vi lite Maggan, och får inte missa Att vara någons fru!
Alltså, jag har att göra, länge! Så det gäller att söndagen blir lång!

Förutom bloggläsande och tvättande så måste jag nog ägna en stund åt trädgården som näst intill är igenväxt! Förutom på en plats, där våra underbara vänner grävt ett stort hål till oss,,, he he ja det passade inte bara våra hundar en vecka utan grävde också ett hål till oss, det är vänner det!

Ja, nu har vi haft vännerna här en stund och ätit svensk hemlagad mat. Min man har ju lidit av stor abstinens när det gäller matlagning! Så ikväll gick han loss som fan i köket! Gott det blev det, precis som vanligt!

Nä nu ska jag inte sitta här och småsvamla, halvrusig av vin och en sömntablett.
Nä nu ska jag sova som jag inte gjort på fjorton dagar och vid min sida ska jag har två mjuka underbara pudlar!

Resebloggen, ja den uppdaterar jag imorgon!

Gonatt



Inga kommentarer: