onsdag 19 september 2012

Hår och bröllop

Ja, hår är ju vad det är, hår!
Jag har ju alltid haft en förkärlek för mycket hår, ja på huvudet då allts! Överallt annars så kan håret få hålla sig väck! Nu har ju mitt hår börjat likan nåt! Det har fått lite längd och i lördags färgade jag det i en nyans som heter Iced Chocolate! Och jag är ju mörk, det klär mig helt klart bättre än blont!
Thats the shit!
Tyvärr måste jag göra maken besviken där. Jag är inte blond så om han vill ha en blond fru, ja då får han helt enkelt byta!
Nästa vecka ska det faktiskt bli mycket mer hår på mitt huvud för jag har blivit erbjuden att vara modell för extensions! En nyutbildad tjej som gått o lärt sig där jag gjorde mina tidigare extensions behövde modeller och jag var förvånansvärt snabb och fick möjligheten! Jag är glad som en lite skolflicka :-)
Bilder kommer på det sen!


Bröllop, ja det ska vi gå på, på lördag!
Och just denna lördagen har vi själv 5 årig bröllopsdag. Som jag planerat att fira med pompa och ståt och kanske förnyelse av löftena! Så vi vår väl se om vi hinner med några löften innan det bär iväg på ett annat bröllop.
Hur som helst så är klädkoden "mörk kavaj" och jag har lutat mig tillbaka och varit helt säker på att jag skulle kunna ha den långa klänningen jag sydde upp i Thailand! Den där syrenlila drömman, som jag ju inte vet när jag annars ska ha. Men så fick jag för mig att googla klädkoden!
Ah fan, ja klänningen ska vara knälång och inte golvlång! Och inga bara axlar heller!
Bortse från att bilden är dålig och suddig, det är medvetet då jag inte såg klok ut för övrigt, men klänningen är fin :-)


Gud,, sån tur jag har en lång jobbkompis som var snäll att låna ut kläder till mig, dock ska jag inte ha långkalsonger och converseskor till, jag lovar! Och så ska klänningen tvättas o strykas lite!


Inga kommentarer: