fredag 28 september 2012

Frisk men sjukt snygg väska!






En liten förkylning börjar ge sig till känna! Inte kul, alls!
 Förhoppningsvis stannar den vid att vara liten!

Idag blev det lite oplanerad shopping! Som tröst för förkylningen, och kanske som en liten gåva till mig själv för att "fira" att jag fortfarande är fri från cancern! Var på återbesök hos onkologen igår och fick beskedet! Hittills har jag gått två gånger om året på kontroll, men nu kommer det dröja ett år till nästa gång! Man är alltid sjukt orolig inför de här kontrollerna! Vad är det som säger att man liksom klarar besiktningen? Det är en oro som jag tror att man alltid bär med sig, tråkigt nog!
Det är nu drygt tre år sen som jag blev färdigbehandlad och efter fem år blir jag friskförklarad!
Vad nu det kan innebära, mer än att man varit fri från eländet i just fem år. Oron kommer att finnas kvar ändå!

Men nu har jag i alla fall en sjukt snygg väska och en lika snygg plånbok!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg men tom plånbok??