söndag 30 september 2012

Fotograferingssugen

























Då var det söndag och maken jobbar! En sån där tråksöndag egentligen! Men jag fick i alla fall sova ut och det var skönt!
Det tog inte så lång tid att upptäcka att solen skiner idag! Kanonväder!
Så fint att jag till och med innan frukost hittade mig själv gåendes med gräsklipparen i trädgården!
Jobbade så svetten lackade, men det ska ju i och för sig inte så mycket till. Men gräsmattan är stor så några hundra kalorier brände jag nog där ute!

Sen plockade jag fram kameran, blev så sugen på att fotografera lite blommor i solen och resultatet syns  ju här ovanför!

Nu blir det lite "söndagsplock" i hemmet!
Bra uppladding för en ny arbetsvecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du tar jättefina foton! Har du funderat på att göra något av dem, vykort, tavlor, t-shirts, vad som helst?

Kram, Mia (aka Skuttis)

Kamilla sa...

Tack Skuttis :-), det värmer! Jättekul att någon tycker bilderna är fina! Det peppar ju igång att ta ännu fler foto. Blommor är tacksamma motiv, de är ju liksom grundvackra ! Har faktiskt inte funderat i dom banorna än! Håller på att försöka lära mig hur kameran fungerar! Men helt klart något att tänka på!
Kram tillbaka!