fredag 14 september 2012

Jag har en, jag också!


Alltså, ja jag tror jag är seg, sen eller bara trög? Ja det finns säkert fler ord som kan beskriva när man har lite svårt att hänga med!
Eller så är det så att jag helt enkelt inte är tillräckligt nyfiken och frågvis! Lite blyg och försynt kanske!
Men nu ska det erkännas, att jag faktiskt oftast är sist att fatta hur saker och ting ligger till! Det kan handla om precis vad som helst! Jag menar, tex på jobb, alla vet innan jag! Jag fattar ingenting!

Nåväl, nu kan jag fortsätta med mina bekännelser! Jag har läst bloggar, ganska länge! Har en del favoritbloggar som jag läser varje dag! Och ibland halkar man in på andra bloggar! Ja, alltså, jag kan sysselsätta mig rätt länge med att läsa om andras livshändelser! Så, jag är ju nog ganska nyfiken ändå!
Så!
I många bloggar kan man se foto, av bloggaren själv! Inte så konstigt! Inte alls!
Men ofta så förstår man, på något sätt, att det är "självtagna bilder", alltså man har fotograferat sig själv! För jag menar, vem har någon i närheten alltid, som kan fotografera en?

Vad tänker jag då? Jo,,,
sätt på självutlösaren!
Spring fram och ställ dig framför kameran!
Skynda dig att ställa dig i rätt pose!
Le!
Hoppas att du hinner!

Ja, det kan nog bli lite stressade bilder låter det som, eller hur!
Och hur svettig blir man inte av att springa där fram och tillbaka, för att ta om bilden om och om igen, för att den förra inte blev bra!

Men idag, så såg jag, på några bilder!
Avslöjandet!

Och nu har jag en själv!
En fjärrkontroll!
Nu ska jag bara hitta ett tillfälle att prova den också!
Det ska bli kul!

3 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Fjärrkontroll is da shit. Annars får man för mycket motion. :)
Trevlig helg!

Fru Sederblad sa...

Så jädrans bra!! Jag lovar!!

Annaochlivet sa...

Bra grejer det där har jag hört talas om;) Måste skaffa mig en jag också.. Ha det gott! Kram