torsdag 6 september 2012

32 år

Nej, det är inte jag som fyller 32, nej det är det ju inte! Det är faktiskt ingen som fyller år alls, inte någon som jag känner i alla fall!
Nej, det är 32 år sen jag gick ut nian, 32 år sen!!
Helt fucking ofattbart vad tiden går!

De flesta av oss har inte hörts eller setts på alla dessa år! Men man kan säga att Facebook är en bra kanal för att få kontakt med folk! För så har det gått till.
På lördag blir vi ca 15 stycken här hemma hos mig!

Man minns det nästan som om det vore igår! Och man har bilder från hur vi såg ut då! Och när man tänker på någon av klasskompisarna så ser man framför sig hur de såg ut då!
Nu, ja på lördag, då kommer samma personer hit. Men som "gubbar" och "käringar"
"fniss"

Tror jag är lite nervös!


1 kommentar:

Fru Sederblad sa...

Det låter superkul! Vi har haft några träffar, den senaste för några år sedan. Då var vi bara några stycken och sällan eller aldrig har jag haft så roligt i mitt liv!