fredag 28 november 2008

hår,,,

Ja då har ytterligare en vecka gått!
Ett läkarbesök i onsdags och ett besök hos frisören idag! Hos frisören provade jag mitt "nya" hår. Började med den långa mörka, och den kändes rätt med en gång. Den långa ljusa såg jag bara blek och menlös ut i. Den som var lite kortare och mörk såg jag med en gång att det var helt fel. Den såg verkligen ut som en peruk. Ok, det är en peruk, men det behöver ju inte se ut som en, eller hur! Så utan att ha provat den kortare blonda saken bestämde jag mig, tillsammans med min man, att det blev den långa mörka. Den är faktiskt skitsnygg. Nästan så man längtar efter att få använda den. Precis sånt hår jag alltid velat ha!
Så det slutade med att jag bar hem mitt nya hår i en påse och nu står den i sovrummet!
Nästa vecka är det dags för första cellgiftsbehandlingen, på torsdag kl 10. Det värsta med det är att jag inte har en aning om hur det kommer att påverka mig! Bara känslan av att veta att jag kan bli skitdålig gör mig helt matt inombords. Man vet ju hur dåligt man mår efter en rejäl fylla.
Ja fortfarande inte mycket jag kan göra åt saken, bara att stå ut! Tur att jag har en så underbar man som finns där hela tiden. Och alla andra goa människor som finns runt omkring mig! Ja vad mer ska jag säga,,,,

Inga kommentarer: