tisdag 18 november 2008

sista jobbiga undersökningen,,,,

,,,, tror jag. Idag jag fått tagit ett benmärgsprov. Vilket innebar att dom stack mig i höftbenet flera gånger vilket var otroligt otrevligt. Men nu är det över. Nu väntar en röntgenundersökning till och det är ju en baggis nuförtiden. Börjar redan känna mig hemma på sjukhuset, ingång 75.

Det känns som om man går en bit ovanför marken. Allting känns osäkert. Väntar fortfarande på provsvar och behandlingsalternativ. Igår var vi och tittade på peruker. Fy fan. Det kändes jävlig ödesdigert! Just nu inga fler tider inbokade så jag får en liten andhämtningspaus! Men sen rullar snart allting på igen.
En sak är klar, vi SKA åka till Turkiet i juni, stor solhatt, solglasögon och en stor spypåse på planet så löser det sig nog!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kamilla

Kommer att följa dej i din kamp och tänker på dej

Gun