onsdag 21 april 2010

Idag, fyra år sen,,,,

Idag är det just precis fyra år sedan jag och min älskling inledde ett förhållande. Tänk, vad fyra år går fort.
Men jag minns det som om det vore igår, frågan är om älsklingen gör det,, ha ha!
De fyra åren har innehållit mycket lycka och kärlek men oxå mycket sorg och elände.

Förra veckan fyllde min nästminste son femton år. Stor har han blivit den lille krabaten som för femton år sedan hade så sjuhelsikes bråttom att komma till världen.
Vi anlände till BB 06.40 och han är född 06.44, tror det var det årets iallafall hittills snabbaste ankomst. Det satte iallafall sina spår hos personalen, för när jag återkom knappt två år senare så kände dom igen mig och undrade om jag hade lite mer framförhållning :-o Det hade jag inte!

Här är "snutteliten" på sin nya moped, och gud ja, nu ska man ju ta körkort för att få köra en sådan oxå. Så han får snällt vänta tills han har kortet i sin hand :-)

Inga kommentarer: