onsdag 7 november 2012

Bara pudlar, och pudlar så långt ögat kan nå!

Ja, jag har haft lite fuffens för mig ett tag här!
Och det har varit lite tyst på bloggen!
Det föll sig som så, att vi nog nu får ytterligare en familjemedlem!
En liten chokladbrun prinsessa vid namnet Be My Baby!
Fast vi kommer kalla henne Kandy!
Kandy är åtta veckor nu, och det kom lite plötsligt att vi ska ha henne hos oss!
Men det är så mycket som passar ihop så jag tror att det är precis som det ska
<3 p="p">
Idag har hon varit här en stund, för lite inskolning!
Här finns ju våra andra små underbaringar och de måste få en rimlig chans att lära känna lilla Kandy!
Idag visade de dock inte något större intresse utan nobbade mest mig faktiskt!

Det här är lilla Kayla, vår lilla, lilla pudelälskling med den vackra champagnefärgen!

 Här är lilla Kandy, som gick runt mina fötter hela tiden och ville kela!




 Så här kan det se ut när man har många valpar, och det var sammanlagt 14 vovvar där jag var igår!
De lägger sig gärna runt våra fötter, det tycker de är mysigt :-)
'

 Här är Kandys mamma, jag blev förtjust i henne redan när hon var valp!
Och skulle till och med kunna smussla med henne hem, men så kan man ju inte göra, så jag deklarerade klart och tydligt att jag helt säkert skulle ha en valp från henne!

 Men, jag kanske inte hade tänkt just nu!
Så vi har ju med lite taktiska skäl inte varit o tittat på valparna, förrän nu. För som jag sa, så måste ju alla vara tingade och sålda vid detta laget!
'
Men, tänk så fel man kan ha!


 Hur kan man motstå en sån här liten "brunbjörn"

 Här är hela högen igen, nja, inte hela, men en del av den iallafall!

Ja, så kan det gå! Men vi försökte iallafall, försökte att vara kloka och förståndiga!
Det gick, sådär! :-)

Inga kommentarer: