måndag 15 juni 2009

Första dagen,,,,,,,

av resten av mitt liv! Är inte varje dag det? Så är det nog!
Idag har jag iallafall varit på mitt nya jobb hela dagen och smidit planer för resten av veckan! Allt har gått bra och nu är det inte lika nervöst längre! Men så är det väl alltid!
Det är mycket som ÄR, och som alltid ÄR på ett visst sätt, trots att man vet att och hur det ÄR så reagerar man alltid likadant!
Nåväl, resten av veckan är jag körandes runt om i Skåne! Och så kommer veckorna att se ut. Inomhusjobb på måndagar och körandes tisdagar till fredagar! Det här blir toppen!

Tack för alla lyckönskningar om mitt nya jobb!

4 kommentarer:

Skogseva sa...

Det låter som ett trevligt jobb! Åtminstone nu sommartid... Behöver du vara nervös?

Kram
Eva

Kamilla sa...

Skogseva: Ja sommartid är det perfekt, på vintern vill jag inte köra bil!!
Nej, behöver inte vara nervös nu längre! Nu flyter det bara på:-)
Kram Kamilla

Linda Lagnevik sa...

Vad skoj att det flyter på för dig gumsan!! Skönt att ni kom hem från semestern i ett stycke oxå!! Läser ju om olyckor heeeela tiden!! Jag ska till Smärtenheten imorgon och därför kan jag inte sova!! Därav den sena/tidiga kommentaren!!! LYCKA TILL på nya jobbet gumman!! KRAMAR FRÅN LINDA

Malin sa...

Visst är det härligt att återvända till ett hyfsat "normalt" liv. Jag är glad för att du haft en bra dag! Kram Malin :)