lördag 20 juni 2009

Hårrapport

Nog är det lite mer än innan?! Men för mig kan det inte gå fort nog, är så innerligt trött på huvudbonader nu!

Idag är en riktigt slödag! Igår var det lugnt och fint. Vi satt här med goda vänner och åt sill och jordgubbar. Sen spelade vi yatzy och monopol. Gissa vem som vann på monopol,, jag så klart! Ha ha Maken satsade för stort och gick i fullständig konkurs. Jag däremot satsade försiktigt på de billigare kvarteren och byggde hotel på sex tomter! När maken gick i konkurs hade jag 170 000 i handen! Jag hävdar med det bestämdaste att det ligger lite sanning i det. Medans maken menar att det var ren tur,, ha ha!

2 kommentarer:

Linda Lagnevik sa...

Det växer ju iaf.. Mitt växer inte så fort heller. Mitt är så det bara stå rakt ut!!! Inte precis nåt snyggt!! hahaha....

Kramar från Linda

A-K sa...

Oj, vad vi är synkade hårmässigt.

Möjligtvis är du liiiiite före mig.

Det är så jäkla drygt och jag förstår dig när du tycker att det är jobbigt att vänta tills håret växer ut på riktigt.

Häromdagen fick jag raka mig i armhålorna - det har jag inte gjort på jättelänge. Det kunde man ju varit utan oxå....

Kram