måndag 22 juni 2009

Sugna

Var nyss ute en liten sväng,, för att handla,, egentligen ingenting! Och ändå kom vi hem med massor av grejor! En digital skivspelare, nu ska de gamla lp-skivorna bli CD-skivor! Och när vi var där på Media Markt så hittade jag naturligtvis en liten lila sak, som jag blev så sugen på! Ett litet smörgåsjärn, med plats för en dubbelmacka! Maken konstaterade genast att ett dubbelt järn kostade hälften så mycket, men de fanns ju inte i lila! Vidare gick vi in på coop, och där hittade vi bakelserna som vi blev så sugna på!

Har jobbat idag, och druckit en massa kaffe, dricker inte kaffe i vanliga fall! MEN jag gjorde en upptäckt just nu! Nämligen den att jag inte är så svullen om fingrarna just nu och faktiskt inte haft så ont i kroppen idag! Kan det möjligen bero på att jag druckit kaffe och därmed sprungit o kissat stup i kvarten?? Beror värken möjligtvis på vätska i kroppen?? Ja vad vet jag, men visst är det värt ett försök! Därför kokar maken just nu mycket kaffe som även jag ska dricka till de smarriga bakelserna! Måste tillägga att det finns två barn här hemma oxå, så vi ska bara äta vars en:-) Frågan är nu bara vilken jag ska välja! Tror det blir en "nappe"! Förresten,,,,, vi åt vars en stor biskvi i bilen hem,,,, men det är det ingen som vet om "fniss"!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jahhaa jag blir JÄTTESUGEN ...Med kffe till .
Jag är en kaffetant ! :))
Så skönt att du mår bättre.
Kram Jenny.

Skogseva sa...

Så skönt om svullnaden lägger sig- kaffe är ju vätskedrivande. Jag ska be och få en prinsessbakelse, tack.

kram
Eva