torsdag 4 juni 2009

Skulle inte,,,,

Det är alltid lätt att vara efterklok, inte sant? Jag skulle inte ha gått till tandläkaren i förrgår! Bara för att jag var rädd att kanske få mer ont i tanden! Jag hade ju knappt ont alls, inte alls i jämförelse med hur ont jag har nu! Det är bara det att jag inte har ont i den tanden nu! Utan på ett ställe som får mig att bli skit orolig! Är svullen på halsen! Hrm,, det lät inte så farligt! Jag sitter här och undviker sanningen genom att skriva fel saker! Jag är inte svullen på halsen, jag har en knuta där! För att klargöra mina definitioner av svullnad: svullnad är när ett område är tjockare än normalt och man kan se det för blotta ögat, knuta är: en liten svullnad som man inte kan se!
Om den sen beror på tandläkarbesöket eller inte, vet jag ej. Men det är ju det som är mest troligt, eller hur?? Det kan ju vara en liten svullnad som beror på tandvärken!
Har nyss ringt onkologen och jourläkaren kommer inte förrän kl 9. Men dom ringer upp mig under förmiddagen! Så den här dagen kommer att gå åt till att vänta!!

5 kommentarer:

Sofia sa...

Lycka till, det ordnar sig säkert! Det är antagligen ingenting farligt - det har de ju precis konstaterat på röntgen eller hur? Men jag förstår oron...
Kram

Ima sa...

Hela tiden detta väntande... Det är ju det som gör en alldeles nipprig och nojjig!
Håller mina tummar och fortsätter följa.

Ima

Anonym sa...

Fanns den inte vid rtg lär den väl knappast växt så fort eller?
Jag tippar på en Lymfa som är lite hård Lymfan jobbar ju stenhårt pga av tanden...
Jag har svullna lymfkörtlar hela tiden om vart annat...
Tur det antar jag då funkar väl systemet ?
Annars vore det nog illa .
Kram skriv nu vad de sagt .
Väntar på besked.
Kram Jenny

Linda Lagnevik sa...

Stackars dig gumsan!! Mina tankar finns hos dig!!! Förstår din oro, för jag är lika nipprig själv.. Skickar maasa stora styrkekramar till dig!! Kramizar från Linda

Kamilla sa...

Tack kära alla ni som tänker på mig!
Mer kan jag inte säga just nu!
Kram till er alla!