tisdag 2 juni 2009

Saker som måste göras

Gud vad det är tomt o tråkigt när maken inte är hemma på ett par dagar!
Har sovit länge, alldeles för länge på dagarna och inte fått mycket ur händerna alls!

Och nu rusar tiden iväg som bara den och resan närmar sig med stormsteg, vilket man har vetat hur länge som helst. Men plötsligt upptäcker man att det finns några saker som bara måste göras innan vi åker. För sen börjar jag jobba ju:-)

Så nu är tid bokad för vaccination av hundarna imorgon.
Och själv ska jag till tandläkaren redan idag kl 18, snabba ryck här! Det är en pågående rotfyllning som jag måste göra klart eftersom jag börjar få ont i skiten. Så det bara måste göras innan vi åker! Men fan inte kul heller,, ahhrrrrgg

2 kommentarer:

Inger sa...

Uppryckning ! Var glad du kan åka och inte finns kvar på onkologen.........

Linda Lagnevik sa...

Så där blir jag oxå... Kommer på saker i sista sekunden.. O ändå har jag oftast vetat om det i god tid!!! Hoppas du o maken får en supermysig semester!!Det förtjänar du gumsan! KRAAAM