söndag 31 maj 2009

Mors dag

Lagom till mors dag kom sommaren på riktigt känns det som! Sol och varmt och flåsande vovvar som emellanåt faktiskt gick in i hundkojan för att svalka sig:-)
Hundkojan som ju faktiskt blivit lila! Nu saknas bara deras namn som ska skrivas på kojan och så vita knutar förstås!

Dagen har till största delen tillbringats på altanen!
Vi tog en liten tur med båten, körde från vår hamn till nästa hamn och åt middag på restaurang Kajutan, där min son jobbar!

Hälsorapport: Fingrarna envisas med att vara skitsvullna och delvis känslolösa. Ögonlocken är svullna och röda! MEN, och det kan ju inte vara inbillning, jag tycker att håret har växt och växt ut och faktiskt oxå ögonfransarna har ändrat karaktär på något sätt iallafall! Positiva tecken!

Nu väntar en ganska fullspäckad vecka som avslutas med att resväskorna packas och att vi åker iväg på lördag!

2 kommentarer:

Sofie Nyblad sa...

Ja kul är det inte direkt. Men jag fick iallafall komma till onkologimottagningen här i Gävle eftersom jag ändå ska få spruta och lite cellgifter imorgon :) Och värdena hade gått upp lite idag så jag får förhoppningsvis åka hem imorgon eller på tisdag. Dessutom fick sambom följa med och sova här med mig så vi har det ganska bra ändå! Jag har mobilt internet med mig, som tur är, annars hade vi nog inte överlevt. Hade sovit hos mina föräldrarna när jag fick åka in på akuten så jag hade som tur var en väska packad med dator, neccessär och lite kläder :) Kramar!

Skogseva sa...

Fint litet tvåhundshus!
Hoppas att du (ni) får en helt underbar resa. Att baden är fantastiska, solen lagom varm, drinkarna välgjorda och maten läcker!

Tips: När du packat din väska tar du upp hälften därifrån - då får du med dig lagom mängd kläder!

Kram
Eva