onsdag 6 maj 2009

Irriterad morgon

Efter en gårdag med en mycket märklig mage och hemska smärtor på kvällen så gick jag till sängs! Efter en kvart fick jag gå upp igen pga att jag hade så JÄVLA ONT!
Sen lyckades jag dock efter lite droger att somna och sova tills morgonen! Första gången på en hel vecka!
Så med det i bagaget kanske man inte ska gnälla för att sovmorgonen gick åt helvete! Men det hade varit skönt att sova en stund till, utan tvekan!
Anledningen till att jag nu inte gör det är att min minste son har lyckats igen!! Alltså, han kan inte hålla rätt på någonting, det är nog ett under att han hittar hem efter skolan. Vilket han iofs ibland inte gör :-o
Idag har han lyckats med konststycket att slarva bort TVÅ busskort! Kontanter har man ju sällan hemma så detta ställde till med stort problem! Nu är dock båda barnen på väg till skolan och jag är totalt uppstressad! Jättebra för kroppen och knoppen!
Det hela har resulterat i att jag nu inte sover utan sitter här istället.

Ett av busskorten blev han av med för längesedan! Och vid en större städning i helgen dök det upp i en låda. Det visade sig att det fanns 100 kr kvar på det. Det andra kortet fick vi av min mamma, hon behövde det inte längre, även på det fanns det 100 kr. Igår hade lille sonen båda korten pga att större sonen hade pengar kvar på sitt. Idag var hans kort dock tomt så lille sonen skulle ge större sonen ett av korten som han hade.
Men gud ja, vad spelar det för roll nu när båda ändå är borta!
Förmodligen dyker de upp om några månader. Faaaan vad irriterad jag är!

3 kommentarer:

Malin sa...

Förstår dig, man vill gärna att allt ska flyta på eftersom de små krafter man har behövs till annat. Hoppas du har fått sova lite idag och att du har haft en bra dag! Kram Malin :)

Anonym sa...

Hhhahhahaa jag har en slarvig son också..
Kan du begripa?
Han har tappat byxorna????
Vart kan man lägga sådana ?
De försvann på lägret med mobilens högtalare och ett mobilfodral värde ca 500:- ihop plus byxorna????
Jag sa det har du näckat hos tjejstugan du var i helatiden ?
Men icke och inte heller hans polar i stugan har tagit fel på brallor???

Tyvärr går allt min son TAR i sönder också..Men han är väl för stark .
T o m kylskåps handtaget gick av och porslinet smulades sönder???

Grrrrr DYRT med söner ..

Hoppas du får en bättre natt i natt.
Kram Jenny

Johanna sa...

Nu när årsdagen för beskedet är här komemr alla tankar tillbaka.. Det är jobbigt med man måste ju ta sig igenom det..

Angående ögonfransarna så är det här nog min tredje gång jag tapar dom EFTER att jag tappat dom när jag var sjuk. Känns inte så där jätteroligt! Men fick några tips om att börja använda lösögonfransar och testa på någon kräm! Har du börjat med detoxen förresten??

KRAM

Ps. Saxen som klippte av tofsen var slö :) Jag hade typiskt skandinaviskt hår, tunt, sprött och risigt :(