onsdag 20 maj 2009

Första dagen av resten av mitt liv!


Hemma nu efter läkarbesök och nagelbyggning! Vet inte om jag riktigt fattat det än, MEN JAG ÄR CANCERFRI och frisk! En helt sanslös känsla!
Cancern är borta och nu kan livet börja igen. Fan jag vill ha mitt hår nu! Men jag får väl försöka kompromissa med mig själv ett tag när det gäller den saken!
Har varit och byggt naglarna iallafall. Några stackare hade råkat illa ut och resultatet är inte riktigt lika bra som det burkar vara! Men helt klart bra och bättre än innan!
Och nu ska ju allting bara bli bättre och bättre! Nu väntar en grillkväll med våra bästa vänner och så ska vi skåla i champagne! Ishinken är laddad och bredvid står jordgubbarna!
SKÅL alla mina nära och kära och alla mina vänner därute!

9 kommentarer:

A-K sa...

Stort grattis, vännen! Herregud, så glad jag är för din skull! Åh, vad jag längtar tills jag är där du är nu.... Stor kram vännen! Jag firar med dig i tankarna.

Johanna sa...

Åååhhh GRATTIS, GRATTIS!!! Fira ordentligt nu, drick massa skumpa och bara njut! Jag är så jäkla glad för din skull vännen! Bra kämpat!!

Fina naglar har du oxå ;p

Linda Lagnevik sa...

Jätte grattis gumsan!!! Såå glad för din skull!! Kram kram

Skogseva sa...

Gratulerar! (Och: Vad var det jag sa.) Du är väl värd både en helkväll i kväll och heldagar och helkvällar resten av ditt liv!

Kram
Eva

Celias Spetsar sa...

GRATTIS, låt skumpan flöda. Så fina naglarna blev kanske man skulle göra sak samma.
Ha en skööön helg.
Kram Linda

Malin sa...

Otroligt fantastiskt jäkla underbart! Tokmycket grattis!!! Härligt jobbat, KRAMAR :)

Sofia sa...

En JÄTTEGRATTISKRAM härifrån vårt håll! Nu är jag ju dagen senare än alla andra så idag mår du kanske inte så bra - fast av roligare, våtare skäl än illamåendet de sista månaderna... Hoppas ni firat ordentligt och nu kan blicka framåt mot ett friskt, härligt och lyckligt liv för hela familjen!

Tankevågor sa...

Så otroligt härligt att läsa!! :-))
Varma grattiskramar från mig!
// Lisbeth


Naglarna blev ju jättefina!

Anonym sa...

GRATTIS vännen ...
Åhhh NJUT allt vad du kan ..Det gör jag varje dag som inte är värre!!!
Så GLAD för din skull.
Ny snygga du börjar ta form:)
Kram Jenny