tisdag 5 maj 2009

Ytterligare en dag

Igår, var en jäkla dag! Jag var rastlös som bara den och mådde konstigt i magen. Gjorde inget annat än åt hela dagen. Än det ena än det andra! Stup i kvarten. Har magkatarr, men det har väl inte undgått någon vid detta laget! Och det är ju inte vilken magkatarr som helst. Efter att ha trott i hela mitt liv att jag har magkatarr, förstår jag nu att jag aldrig haft det!! Nu har jag magkatarr, det gör OOONNNNTTT!
Ett litet sätt att lindra är att äta, precis när jag äter och sväljer så gör det inte så ont!

Efter en hel, lång och tråkig dag, blev natten förväntat inte bättre!! Sov väl 20 minuter i början sen har jag mest varit vaken och gått omkring. Försökte sova, lyckades kanske lite, men var sen uppe vid tre och åt frukost, ha ha! Helt sanslöst! Vilken jävla natt helt enkelt!

Och nu sitter jag här, och har så jävla ont, i bröstet, i magen! Alltså varför ska det systemet vara så svårt att få ordning på! Idag ska jag inte äta nåt! Det får liksom inte plats mera!

3 kommentarer:

Johanna sa...

haha, joo det kändes ju att vi hade solat :) Gjorde ganska ont på ryggen när jag skulle duscha! Jag är oxå ganska dörsiktig med solen.. ligger inte allt för länge ocg pressar.. Känns bara så härligt att få lite färg, bli lite fräsch :)

Jobbigt med magkatar, räcker det inte men den skiten du redan har lixom? Hoppas att magen mår bättre snart!
KRAM

emily sa...

Men din stackare då.. inge roligt alls att ha sådär ont. Och jag vet att magkattar är inget att leka med, aj aj aj..

emily sa...

Men din stackare då.. inge roligt alls att ha sådär ont. Och jag vet att magkattar är inget att leka med, aj aj aj..