lördag 16 maj 2009

Tack

Tack alla ni som finns därute, och skriver och tänker på mig! Ni betyder mycket mer än ni tror!
Idag är jag lite orolig, det kommer över mig emellanåt! Tänk om jag inte är frisk!? Klämmer och känner på halsen om jag möjligtvis hittar någon knuta där! Men det gör jag inte tack och lov!
Idag ska vi ha besök, så jag har försökt att snygga till mig lite,, ha ha! Inte helt lätt:-o
Upptäcker ju för det första att jag är tjock och svullen, i ansiktet och på resten av kroppen. Det sistnämnda upptäcker man när man ska ta på sig något man inte haft på sig sen förra sommaren. Har ju inte haft på mig några "riktiga" kläder på ett halvår! Så nu sitter jag här och känner mig som en stoppad korv ha ha!
Smink, hrm,, ja mycket går att kamouflera men fan va tråkigt! Ögonfransarna är inte helt borta, men korta och tunna! Peruk,, näää enbart obekvämt måste jag säga!
Say no more!
Kram till er alla :-)

6 kommentarer:

Linda Lagnevik sa...

Vet hur du känner dig gumsan!! Man känner sig inte direkt fräsch.. men what the heck... Må så godis.. /Linda

Skogseva sa...

Du duger som du är! Om någon säger något annat - slå dem på käften! Eller ännu bättre - be din make slå dem på käften!

Kram
Eva

Anonym sa...

Nja Skogseva maken tillhör ickevålds generationen och slåss inte. Men jag kan argumentera om min söta vackra fru. Hon e snygg snyggare snyggast med eller utan hår

MAKEN

Inger sa...

Såå rart..........

Skogseva sa...

Käre "Maken".
Även jag tillhör ickevåldsgenerationen. Dock har jag bättrat mig på ålderns höst och kan tänka mig att åtminstone ge en känga åt dem som gjorts sig förtjänta av det. Fast om det krävdes är jag rädd för att jag skulle kunna ta till nävarna - när det inte räcker med argumentation!

Många hälsningar både till dig och din hustru.
Skogseva

Celias Spetsar sa...

Hej bloggvän!
Känner samma som du men resonerar att allt har sin tid. Men visst fan är det deppigt när det ser ut som om jag har hängbröst ner på midjan. Kanske ska testa min gamla push-up på fettvalken...-arna.
Jag var nere i källaren och rotade fram några gamla linne"tält".
Men oroa dig inte för fransarna de kommer ganska fort har jag märkt, så även generande hårväxt ;-*
Så upp med hakan, det går mot ljusare tider nu.
Kram Linda