tisdag 19 maj 2009

En enda röra

Idag är kroppen en enda röra, som jag bara skulle vilja städa upp i!
Har inte sovit en riktig natt på minst en månad och det blir inte bättre! Inatt sov jag 20 minuter, vaknade lite innan tolv! Då gick jag upp! Sen satt jag här och tittade på tv till kl var fyra! Sen höll jag på att försova mig när barnen skulle till skolan. Och har sen sovit till halv tolv.
Mina stackars hundar har också sovit med mig, för de springer ju efter mig vart jag än går på natten. Går jag på toa så är de med, går jag ut o tar en cig så går de med, hela tiden. Så de stackarna har ju inte heller fått någon nattsömn!!

Jag skulle vilja anlita ett städbolag för att sanera min kropp! Magen, hrm full av skit! Huvudet, ont! Händerna, svullna! Listan kan bli hur lång som helst, det känns som om jag är körd i en mixer! Och jag vill bara städa upp!!

I M O R G O N !

2 kommentarer:

Linda Lagnevik sa...

Fy vad jobbigt gumman... Så kände jag oxå...o till viss del fortfarande, men det är ju pga fibron... Hoppas det snart känns bättre,, Kramar

Skogseva sa...

Huvudsaken är nog - just nu i alla fall - att du får ihop ett antal timmars sömn. Om det blir någon timme då och någon timme då har kanske inte så stor betydelse. Sov på dagen om det känns bra och du inte fått sova på natten! Så småningom, när din kropp mår bättre, kommer du in i vanlig sovrytm igen.

Kram
Eva