fredag 26 juni 2009

Veckans bästa




Ytterligare en vecka i kohagen är slut! Inte klokt vad veckorna går fort! Nu är det fredag och jag hoppas att det blir sol och varmt hela helgen. Det är dags att underhålla solbrännan lite innan den är ett minne blott!
Har märkt, konstigt nog, att ögonfransarna blir mer och fler för varje dag som går,, ha ha! Även ögonbrynen är liksom mer på nåt sätt! Det är ungefär som att vara nyfödd och bara se hur håret gror! Jag väntar på att håret på huvudet ska bli så långt att jag kan skita i peruken! Den bästa stunden på dagen är när jag kommer hem och efter en hel dag kan lägga håret i lådan,, ha ha! Men snart slipper jag den!


3 kommentarer:

Danna sa...

Hej...

Vilka finna bildär du har..
Jag måste säga att jag är glad för din hår, en anan kommer någ att tappa mitt snart.
Kram Danna

Skogseva sa...

Det är bara att konstatera att kor är vackra djur - jag giller dem verkligen.
Jag förstår att det är trevligt att få tillbaka ögonfransarna, man måste ju ha något att fästa mascaran på!
Kram
Eva

Linda Lagnevik sa...

Tack för kommentaren!! Skönt att höra att du får tillbaka håret... Vi kan byta om du vill?? Du får det lockiga och jag tar ditt raka?? haha.. Jobba på brännan du.. Jag har ju blivit solkänslig!!! Skumt... Kramar från Linda