fredag 5 juni 2009

Som en storm i ett vattenglas! Och kossona,,,,


Hej alla, tack för ert stöd angående gårdagen. Den var hemsk, fruktansvärt hemsk. Det finns många fantastiska ord som skulle kunna beskriva gårdagen, men jag hoppar över det och sparar på den energin. Det är nämligen så att jag fick ett samtal i förmiddags från läkaren som jag träffade igår, och hon berättade för mig att de prover som togs visade att det jag har på halsen är ofarligt! Med andra ord så beror det på något som hänt vid tandläkarbesöket! Som vi ju förvisso misstänkte,, men va gör man? Som en storm i ett vattenglas!
Idag har jag varit ute och fotograferat massor av kor! Jag älskar kor och har fått förmånen att umgås en hel del med kor den närmaste tiden! Idag var bara en liten försmak! På första gården vi kom till stod korna alldeles intill vägen vi körde på, och tänka sig, en liten kalv hade fötts alldeles nyligen, den var nog inte mer än en kvart gammal! Såå himla söt! Den försökte ställa sig på benen men föll omkull gång på gång! Lilla kalven!
Nu ska jag städa lite, vika lite tvätt, packa lite! För att slutligen börja om från början, så kommer jag nog att hålla på till kl ett imorgon! Då bär det av till flyget!
Jag önskar er alla en underbar vecka här hemma i Sverige!
Kram till er alla!

8 kommentarer:

Skogseva sa...

Och jag önskar dig en alldeles underbar semesterresa! Så skönt att det inte var något med knölen på halsen, jag förstår verkligen er oro. Koppla nu bort det om du kan och njut...
Packa bara hälften av det du tänkt, så blir det bra och lagom!

Kramar till dig från
Eva

Anonym sa...

Där ser du ..Nu kan du pusta ut.
Ha en underbar semester kram Jenny

Tankevågor sa...

Vad skönt att det inte var något allvarligt! :-)

Ja kor är verkligen fina....och kalven är ju så söt!

Malin sa...

Phu, underbart!
Ha en underbar resa, kramar :)

Celias Spetsar sa...

Goding, vad jag är glad för din skull.
Jag önskar dig och din man en underbart skön semester. Andas och njuuut av livet, när det är som bäst.
Kram Linda

Sofie sa...

Ja usch, förstår det. Jag kommer nog gå till en gynekolog regelbundet resten av mitt liv och göra ultraljud, bara för att lugna mig själv och se att jag inte fått en tumör på den äggstock som är kvar..

Har haf två riktigt bra dagar nu och förhoppningsvis är jag pigg hela helgen. På måndag börjar det som sagtom igen med fem dagar i Uppsala. Usch och fy.

Hoppas att ni får det toppen utomlands! Skulle gärna smita iväg jag också och bara strunta i behandlingen =P

Kramar Sofie

Sofia sa...

Jätteskönt att höra att allt är väl! Ha en supersemester och bara njut av sol, strand, mat, dryck, barnen och din man - kram till er alla!

A-K sa...

Skönt att allt var okej! Ha en skön semester och njuuuuut! Kram på dig!