onsdag 24 juni 2009

Viktig information

För de som bjuder in mig till Badoo och där skriver meddelande till mig vill jag säga följande: Jag läser hemskt gärna vad ni skriver till mig och svarar gärna MEN jag tänker inte gå med på sidan som heter Badoo!!!! Loggade in där för någon vecka sedan och på tio minuter hade jag "tråkiga" främlingar med inte alltför roliga förslag till mig! Detta gjorde att jag raderade min användare där genast! Jag tycker att jag har så många andra platser på webben att det räckar. Ni når mig här via bloggen, på facebook, på windows live osv osv, så jag har beslutat mig för att det får räcka!! Kram till er alla!

By the way,, min lilla hund har nyss badat i vår nyanlagda damm. Vet ej om det var frivilligt eller ofrivilligt. Hon stod och tittade väldigt djupt i vattnet när jag gick in, så plötsligt sprang hon in! Resultatet blev att jag fick skura golvet och shamponera hunden!

Nu ska jag snart iväg och sitta i trevligt sällskap i en sommarvarm trädgård och grilla och dricka vin!
ha en bra kväll alla!
kram från mig!

3 kommentarer:

Celias Spetsar sa...

God kväll!
Ja, det finns så mycket man kan engagera sig i, jag håller med du. Facebook och blogg får räcka.
Nu är jag nyfiken, har jag missat info? Men varför besöker du en massa kor?
Själv har jag också jobbat i dag, sen blev det hängmattan i skuggan :-)
Kram Linda

Celias Spetsar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kamilla sa...

Celias Spetsar:
Ja det här med kor,, jag jobbar för Skånemejerier och på deras hemsida kan man spåra mjölken. Vilket innebär att man kan slå in den kod som står på mjölkförpackningen och på så sätt få fram från vilken eller vilka gårdar den kommer ifrån. När man då hittat gården så ska man kunna läsa lite kort info om bonden och hans familj samt se lite foton på bonden och lite kor! Så det är det jag gör nu, samlar info och fogograferar,mycket kossor blir det!
Ha en skön helg
kram K