fredag 11 mars 2011

Fredagsgodis och fler tankar från Brännö

Fredagsgooooodis!
Jag är en riktig godisråtta för tillfället, äter utan hejd till jag nästan mår illa!
Både godis och annat gott, vilket inte gagnar min figur ett enda dugg. Jag har liksom noll karaktär någonstans!
Nåväl!


På Brännö gick vi en dag en runda, för att hitta något symboliskt, något vi kunde koppla samman med vår kärlek! 
Tanken var nog att vi skulle hitta något i naturen men allt är ganska grått och kallt just nu så vi gick till affären och köpte en godispåse!
Var är symboliken i detta då?
Jo, kärleken är både salt, söt, sur och seg,,,,,, vi tyckte det var perfekt, tills jag kom på att den även tar slut! Godispåsen alltså, inte kärleken!

1 kommentar:

Åsa sa...

Hallå systeryster! Är inne och läser hos dig ibland för att uppdatera mig :) Har varit vinterkräksjuk i 3 dagar och nu e första dagen som jag bara är matt och inte mer. Fy fan.. Låter som du prickade rätt med kursen på Brännö! Låter spännande, får berätta mer om den när vi ses. Jag är så glad för att du e frisk o börjar känna dig mer lycklig! Kramar Åsa