söndag 14 december 2008

En magisk kväll,,


,, och en mindre magisk dag! Cellgifter tål jag, men litta sprit i kroppen gör mig helt utslagen, en hel dag har gått till spillo "fniss"

Men det var det värt, kvällen igår var helt underbar! Magisk, spännande jag helt enkelt är den obeskrivbar. Jag hade en fantastisk kväll från början till slut!

Lite vin och sen bar det iväg till Amiralen och Labero tillsammans med våra bästa vänner. Mer vin och god mat, o så lite vin till! Innan magin började hann jag dessutom få en skymt av en riktig snygging, nämligen min son, som också var och såg Labero.

Showen var fantastisk och magisk och på nåt sätt kände jag mig utvald, fast det hände ju inget med det där kortet som jag fick av "spöket" och inte blev jag borttrollad heller,,,

När vinet var slut skickade jag ut min underbare man i foajen för att köpa en flaska till,,, men han kom inte tillbaka,,, förrän långt senare och då utan vin!!

Nåväl, showen var ju ändå slut och vi gick ut, och vem träffade vi väl där, jo, Labero i egen hög person och detta måste ju självklart förevigas!


När detta var klart var jag på ett sprudlande humör och hade absolut ingen tanke på att åka hem, utan färden gick istället till Syltan. Där inhandlades fler alkoholhaltiga drycker!! Som hade en rykande åtgång, vilket märks i huvudet idag! Som sagt, först nu börjar jag känna mig normal igen. Eller vad det nu är för nåt, normalt är det ju inte, men så nära man nu kan komma!

På Syltan träffade jag en massa vänner som jag inte sett på mycket länge! Det kändes bra att träffa alla igen och nu var kvällen full ändad,, ja ja, full iallafall!
Vi åkte hem till oss med våra vänner, har ingen aning om vad klockan var då, och ännu mindre när våra vänner åkte hem. Då hade det nämligen intagits mer alkoholhaltiga drycker,,,

Men summan av det hela blev en hel lyckad kväll!

Inga kommentarer: