fredag 5 december 2008

Hur mår jag?

Jag hade ju då förväntat mig att må piss idag! Eller jag hade nog förväntat mig att må piss redan igår på sjukhuset.
Igår var jag bara lite trött och ont i magen. Och så tar man sin lilla sängfösar pilla o sover som en stock hela natten.
Är nästan lite rädd för att vakna, för jag trodde jag skulle må sämre. Men inte alls här sitter jag nu och mår "som vanligt" vilket de flesta nu väl förstår inte har varit så bra.
Men jag spyr inte. Har bara lite ont i magen. Ja, ja, lite säger jag, det känns som om den ska vridas sönder. Kraftig magkatarr början till magsår känns det som. Men det kan liakväl bero på den här kuren med penicillin som jag tvingas ta pga något helt annat (en stor jävla varböld i ljumsken) som jag har fått för andra gången i mitt liv. Just nu ville det dyka upp en sådan och ställa till livet för mig!
Men det är bättre nu och jag kan åter sitta, gå och stå!
Håll tummarna för att jag inte blir sämre än så här, rent fysiskt då.

Psyket, tja,,, vet faktiskt inte.

Inga kommentarer: