lördag 20 december 2008

Hundarna eller vi?

Lördag idag, har varit ute o köpt lite julklappar och nu är det mesta ordnat!
Igår mådde jag konstigt nog jättebra! Inte ens huvudvärk hade jag på hela dagen. Så är det så här det ska vara fortsättningsvis kan jag nog vara glad. Men det återstår ju att se!
Trött är jag ju emellanåt, och det är inte så gott att äta. Jag äter lite och ofta, det känns bäst så!

Idag kom lille Loffe vovven till oss, han ska vara här en vecka. Han är nästan dubbelt så stor som Kayla. Och så skäller han "fniss" han är en stor hund! Undrar just nu vem som kommer att ligga i vår säng inatt. Blir det hundarna eller vi? Jag börjar också förstå varför han är så stor, han har redan ätit lika mycket som båda våra vovvar äter på en hel vecka! Nåväl, det blir säkert bra!

Inga kommentarer: