söndag 7 december 2008

Söndag

Söndagar har alltid varit mina hatedagar. Jag har alltid hatat söndagar. Tråkiga, meningslösa, absolut inte till någon nytta. Men sen jag träffade Göran är söndagar något helt annat!! Nu är dom värdefulla och helt underbara!
Idag känns det dock inte som söndag. Idag är det ytterligare bara en dag på resten av livet. Igår mådde jag piss. Ont i armarna, ont i magen, trött och jätteledsen inombords!
Vi var dock på bio med våra bästa vänner och tiden försvann ganska fort, filmen var bra också och rolig! Sen har jag sovit som en stock till nu!
Idag känner jag mig också slö. Har ingen motivation att göra något alls fast det finns så mycket jag vill göra. Det blir så konstigt!
Två dagar kvar av penicillinet, sen hoppas jag att jag mår bättre. Just nu känns det normalast att skylla på penicillinet och inte på cellgifterna!

Inga kommentarer: