torsdag 18 december 2008

Veckotidningar

Här sitter jag nu, efter dagens giftinjektion. Känner mig som ett gående apotek, eller iallafall sittande. Känner mig ganska matt och illamående just nu!
Först får man fyra olika sorters gift insprutad direkt i blodet, plus kortison och illamåendemedicin. Sen får man ta piller mot illamående, piller mot huvudvärk, piller mot migrän. Olika mediciner för att få magen att fungera. Sen när man ska gå o lägga sig en pilla för att kunna sova. Lägg till detta att jag dessutom tar mina vanliga astma mediciner.
Guuud ja, snacka om att man har fått ett STORT medicinskåp!
Känner mig totalt förgiftad!

Nåväl, häromdagen frågade min man mig om jag vill ha någon tidning när han skulle handla. Och jag brukar älska veckotidningar, och har någon gång själv tänkt köpa en. Men det blev som ett hån när jag skulle välja vilken!! "Må bra", "Hälsa", "Mode och skönhet", "Stort hårspecial" hrmm, det fanns ingen som direkt stämde in på mig längre!
Det blev ingen tidning!

Inga kommentarer: