söndag 28 december 2008

Shoppinglust?

Ikväll blir det tidigt i säng, ska upp halv fyra! Vi ska köra kl fem, till Kastrup. Planet går halv åtta. Vi ska till London! Herregud, vad var det som hände?? Jo min kära lilla mamma bjöd oss på en lite tripp som ska bestå av sevärdheter och shopping, och så lite shopping!
Det här hade naturligtvis varit mycket roligare om jag varit frisk!! Men då hade vi ju inte åkt! Känner ju ingen större shoppinglust direkt, men ändå känner jag att den finns där, långt in nånstans, shoppinglusten alltså!! Så helt väck är jag ju inte ändå!

Nu gäller det att hålla sig på benen i två hela dagar, som kommer att bli super intensiva. Iallafall för mig som knappt orkar gå in på apoteket i nästa kvarter!! Orken är ju en sak som bekymrar mig, men även håret. Det sitter ju förvisso kvar, ungefär hälften, och det är nog bara jag själv som kan se att det är annorlunda. Jag känner ju att det som finns kvar är helt dött, det går liksom inte att göra något bra av det alls. Detta faktum gör ju att jag känner mig ful som fan, det är skit tråkigt att känna sig så!

Inga kommentarer: